Monday, February 4, 2008

selamat tahun baru cina

saya ingin mengucapkan selamat tahun baru cina kepada semua kaum cina di seluruh dunia...hari ni dah dekat 4 minggu aku keje kat sini...pagi tadi datang...ed mesej dier demam amik mc ... tk per lah harap ko cepat sembuh yer ed....dari hari tue dier sakit...baru nak gie klinik....aku nak bawak dier tk nak gie....sampai jer aku gi beli makan dulu kan...kene ikut routine kan....sampai jer atas lepak lah makan ngan si mat...mat ni dj staff baru kami...selamat datang yer mat...make ur self feel at home....sekali sampai tgk kamarul dah ader ingat kan aku awal sekali mamat tue lagi awal...muke lain macam jer..ruper nyer dier pon demam...jadi tinggal aku ngan mat jer.....dari pagi hingga sekarang aku jer on air...nak buat macam maner bertugas nyer pasal...thanks to brother yus yang sudi buat kan website kami kasi cantik...aku busy yus kalau tak dah buat dah...siap ader blog lagi hebat tue....sekarang nie sambil buat blog ni aku on air buat segment sampaikan putra jadi dengarkan lah putra fm suara kampus terkini....aiman out

1 comment:

Yusrizal said...

Thanx. Cuba bantu sikit2 je.. Semoga Putra FM sukses..