Tuesday, February 26, 2008

"TQ PutraFM..."


Gambar ni mmg cun dowh..


Aku tak ade ape2 nak komen or post ni....
tp aku kena post la bcoz aku kan sbahagian drp putrafm....
nway thnx to staff putrafm yang banyak bagi peluang kat aku utk teruskan jd deejay kat putrafm....banyak cabaran dan rintangan yang aku lalui sebagai sorg dj senior slain drp gg n ben...yang pasti korg yang banyak tolong putrafm ni pon hope korg teruskan la berbakti bersama putrafm...sebab golongan yang terpilih je yang dapat jd team putrafm ni nak plak join orang paling gila kuasa kat putrafm tu....sapa???tau2 je la....
nway...sampai disini saje la yang aku nak membebel...sekian...
kawan2 ku i luv u all....

3 comments:

DJ BiG BOi said...

aku lah giler kuase..kan dah mengaku kan..but anyway dude nice to have u on the team..love u bro...big boi

yusrizalrazak said...

bagus2.. Lama juga si rizal jadi dj kat sini. Nak teruskan jadi dj lepas blajar nanti?

Big Boi.. letak la gambar n cerita2 aktiviti dlm blog ni.. baru meriah blog ni..

keynahlilboogie said...

luv u too,rizal...