Tuesday, March 4, 2008

sekarang dh bulan mac....

aku memang suka mengarang dlm blog ni...tp password t'lupa plak, so kena create account baru...sedey btul...huhu...pape pn,hidup putra.fm!hidup putra.fm!hidup putra.fm!
skrg dh bulan mac, cpt btul masa b'lalu...tup tup dh nk abih sem ni...
dgr cite aiman nk wat byk program utk dj student + putra.fm....ni yg best nih...xsabar2 rasanya nk tggu pe suprise yg aiman nk wat nnt...kpd rakan2ku di putra.fm, mizz u all so much...ben, GG, rizal as my dj senior; nurul yg partner ngan aku setiap selasa; ed yg xbleh nk pisah ngan novel dia; epul,mat ngan kamarul yg byk tlg aku; nazira yg slalu ajak aku kuar mkn,hehe; ummi yg aku jarang jmpa sbb xsama time masuk konti; abg naz ngan en.hazry yg byk bg nasihat; ain ngan achik yg seangkatan ngan aku; and the last but not least big boi yg memang best...hidup korg!hidup korg!hidup korg!
p/s: ada yg aku t'tinggal nk sebut nama dia ke?sori....

3 comments:

Rizal Razak said...

Ala....bese r tu....xkan la masa tu nak dok lepak kat kedai kopi kot...!!!

DJ BiG BOi said...

kepada mu wahai kinah
no worries big boi akan make sure pengalaman korang kat putra fm ni yang terbaik tau...insyaallah kalau kesempatan aiman buat kalau tk kiter gie reramai jer....hidup big boi eh silap lak hidup aiamn eh silap lak hidup putra fm

Unknown said...

huhu... haahaha....